verzending & garantie

VERZENDING

Houd er rekening mee dat het 4 tot 6 weken duurt voordat ik het sieraad heb gemaakt nadat ik de as heb ontvangen. Alle ongebruikte as en alle foto's, brieven of verhalen die je hebt opgestuurd, worden veilig samen met het sieraas naar je teruggestuurd.
Verzendkosten zijn gratis wereldwijd.
Pakketten worden verzonden met een track&trace code. Deze code wordt naar je verzonden zodra het pakket is verzonden.

Omdat dit zo'n emotioneel product is, verstuur ik het pakket altijd aangetekend. Ik gebruik PostNL voor zowel binnenlandse (binnen Nederland) als internationale verzending.

Houd er rekening mee dat de hieronder vermelde tijden slechts schattingen zijn. De douane, PostNL en de postdienst van uw land kunnen langer of korter duren dan verwacht. Rondom feestdagen kunnen deze schattingen langer zijn omdat zendingen meestal vastlopen. Houd hier rekening mee bij het bestellen.

Voor meer informatie kunt u in de derde kolom de geschatte levertijd voor uw land bekijken. Klik hier .

Houd er rekening mee dat deze informatie een indicatie is van PostNL en dat we op basis van deze informatie geen levertijd kunnen garanderen. Er kunnen aanvullende import-, douane- en omzetbelastingen worden toegevoegd in overeenstemming met de specifieke vereisten van uw land.

GARANTIE

De stukken die The Seventh Sea maakt zijn erg delicaat. Wanneer u uw pakket heeft ontvangen en ontdekt dat het sieraad – ondanks de speciale zorg voor verzending – is beschadigd.
Stuur ons dan binnen 48 uur een e-mail met alle details, zodat we je verder kunnen helpen.

Omdat wat ik doe zo persoonlijk en sentimenteel is, wil ik dat je echt 100% tevreden bent met je sieraad. Mocht je niet tevreden zijn, laat het mij dan zo snel mogelijk weten zodat ik het probleem kan verhelpen. Omdat alle stukken op maat worden
gemaakt met persoonlijke bezittingen, kunnen retourzendingen niet worden geaccepteerd

Alle massief gouden en op maat gemaakte verkopen zijn definitief.

Laat me weten zodra je je sieraad ontvangt dat het niet goed past. Al onze ringen worden op maat gemaakt in mijn atelier en wanneer de as of het haar in de ring is verwerkt, kan de ring niet worden gesoldeerd vanwege de hitte. De originele omhulling moet worden verwijderd en wordt opnieuw gemaakt na het aanpassen van de maat.

Om deze reden zal elke aanpassing die de fout is van de klant, een aanpassingsvergoeding met zich meebrengen. Voor meer informatie, zie mijn ringmaatverklaring hieronder:

Ik raad mijn klanten altijd aan om naar een lokale juwelier te gaan om een ​​nauwkeurige ringmaat te laten meten, omdat dit de beste manier is om de perfecte pasvorm van uw ring te garanderen. Als je je bestelling hebt geplaatst en niet zeker bent van je maat, laat het me dan binnen 24 uur na het plaatsen weten.

 

×