reparaties & verzorging
REPARATIES
De stukken die The Seventh Sea maakt zijn erg delicaat. Wanneer u uw pakket heeft ontvangen en ontdekt dat het sieraad – ondanks de speciale zorg voor verzending – is beschadigd.
Stuur ons dan binnen 48 uur een e-mail met alle details, zodat we je verder kunnen helpen.
Omdat wat ik doe zo persoonlijk en sentimenteel is, wil ik dat je echt 100% tevreden bent met je sieraad. Mocht je niet tevreden zijn, laat het mij dan zo snel mogelijk weten zodat ik het probleem kan verhelpen. Omdat alle stukken op maat worden gemaakt met persoonlijke bezittingen, kunnen retourzendingen niet worden geaccepteerd
Alle massief gouden en op maat gemaakte verkopen zijn definitief.
Laat me weten zodra je je sieraad ontvangt dat het niet goed past. Al onze ringen worden op maat gemaakt in mijn atelier en wanneer de as of het haar in de ring is verwerkt, kan de ring niet worden gesoldeerd vanwege de hitte. De originele omhulling moet worden verwijderd en wordt opnieuw gemaakt na het aanpassen van de maat.
Om deze reden zal elke aanpassing die de fout is van de klant, een aanpassingsvergoeding met zich meebrengen. Voor meer informatie, zie mijn ringmaatverklaring hieronder:
Ik raad mijn klanten altijd aan om naar een lokale juwelier te gaan om een nauwkeurige ringmaat te laten meten, omdat dit de beste manier is om de perfecte pasvorm van uw ring te garanderen. Als je je bestelling hebt geplaatst en niet zeker bent van je maat, laat het me dan binnen 24 uur na het plaatsen weten.
REINIGING & ONDERHOUD
Probeer bij de ringen alle contact met nagellakremover/alcohol etc. te vermijden. Vermijd langdurig contact met water (zout of zoet), zweet, hitte en chemicaliën zoals chloor, zwavel, parfum, schoonmaakmiddel en lotion.